27 Mayıs 2013 Pazartesi

Demir'in Kitaplığından 2

Bu gün Demir'in kitaplığından, seçimini kendi yaptığı iki kitabı tanıtacağım. İkisi de bir birinden ilginç kitaplar.
 
İlk kitabın yazarı Katie Daynes. Kitabı tasarlayan Suzie Harrison. Resimleyen ise Marie-Eve Tremblay. Açılıp kapanabilen 60 pencerede çocukların merak ettikleri bir çok sorunun cevabı var:

 Kitabın arkasında bir de açıklama var. Bu kitap İngiltere baskısıyla aynı anda basılmıştır ve tüm sağlık kontrollerinden geçmiştir. Kullanılan boya ve kağıt Avrupa Birliği standartlarına uygundur.
 
Kitap Türkiye İş Bankası Kültür Yayınlarından.


Her sayfada çocukların merak ettikleri solular açılır kulakçıkların üzerine yazılmış. Kulakçığı kaldırıp cevapları okuyorsunuz. Ben bu tür kitapları oldukça beğeniyorum. Çocuklarda merak duygusu uyandırmanın yanında kitabı siz okurken çocuğun pasif dinlemesini önlüyor.

İkinci kitap fotoğrafta da görüldüğü gibi 3D görüntülü bir kitap. Gaby Goldsack tarafından yazılmış. Simon Williams tarafından çizilmiş. Koleksiyon yayınlarına ait bu kitapta sayfaların sağ tarafında bulunan yüksek kalite görüntüleme sistemi hayvan resimlerinin gerçek gibi görünmesini sağlıyor. Çocuklar için eğlenceli bir kitap.
 
 
 
Kitap ortadan açılarak okunuyor. 3D görüntüyü sağlayan sağ üst köşedeki büyüteç gibi duran kısım. Burası katlanarak yukarda duruyor ve okuduğunuz hayvanların resimlerine bu şekilde bakıyorsunuz.
Oğlum güzel bir kitap almış. Okula kurulan kitap standından seçmiş. Yanında ben yoktum alırken.
Güzel kitaplar seçmiş. Ben de zevkle okuyup, inceledim.
 
 
Çocukların kitaplarını kendilerinin seçmesine olanak verirken, yalnızca onlara rehberlik etmekle yetinelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder