11 Mayıs 2013 Cumartesi

Demir'in Kitaplığından 1

Bugün sizlerle Demir'in kitaplığından iki kitabı paylaşmak istedim. Bu iki kitapta üç boyutlu kitaplar. Demir elinden düşürmüyor bu kitapları. Artık ona kitap katalogları getiriyorum ve kendi seçimlerini kendi yapıyor. İlk kitabı geçenlerde okuldan eve geldiğinde almamızı istedi. Tam bir kitap kurdu olan ve ayrıca yeni yayınları çok iyi takip eden öğretmeni  bu kitabı çocuklarla paylaşmış. Kitabı seven Demir'in  kitap sevgisini pekiştiren öğretmenine, çok teşekkür ediyorum.

 
Kitabın adı, Tarih Öncesi Devirler Ansiklopedisi: Dinazorlar. Kitapta dinazorlar hakkında bilgiler üç boyutlu resimlerle verilmiş. Robert Sabuda  ve Matthev Reinhart güzel bir kaynak yazmışlar çocuklara. 

 
 Okurken her kenarından, köşesinden bir dinazor çıkıyor.
 
 
Dinazorların gizemli yok oluşları...
 
Bu kitapla başlayan Demir'in üç boyutlu kitap okuma macerası kataloğu inceleyip ben bunu istiyorum ile devam etti.
 
İkinci kitabımız 'Her Şeyin Öyküsü. Yazar resimde görüldüğü gibi Neal Layton. Evrenin varoluşunu merak eden çocuklar için süper bir kitap.
 
 
 Büyük Patlama ve sonrası...
Kitap kurdu tüm çocuklara sevgilerimle...
                                                                http://kumtanesiyiz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder