19 Ekim 2013 Cumartesi

Çanakkale'de Bayram Sabahı

Selam olsun şu denize,
Selam olsun karşıdaki şehitliğe,
Nasıl mütevazi yatıyorsunuz vatanın en nadide toprağında,
Sayenizde şu denize karşı oturduğumun farkındayım,
Çayımın şekeri sizsiniz biliyorum,
Şu martının kanadındasınız,
Yaprağın yeşilinde,
Çiçeğin kokusundan duyumsuyorum sizi.
 
 
Bulutlarda görüyorum her bir Mehmetçiği,
Denizin dalgası sizsiniz,
Her kıyıya vuruşunuzda öpüyorsunuz vatan toprağını,
İçimizi kaplayan huzursunuz,
Gözlerimdeki hüzünsünüz,
Kırpmıyorum gözümü yere düşürüm sizi diye,
Tuttuğum yaşsınız gözlerimde.

 
Bayramda matemliydi gökler,
Yağdı rahmet biliyorum,
Bu bize hoş geldinizdi.
Vatan sevgisiydi üzerimize yağan,
Ne güzel ıslandık bu sevgiyle iliklerimize kadar.
Rahat uyuyun sevginiz yüreğimizde,
Sanmayın yalnızca tarihin beyaz sayfalarında kaldınız.
Vatan her daim size minnettardır.
                          Sevuk BEGEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder