22 Ekim 2013 Salı

Win Eurasia Fuarı İzlenimleri 2

Metal kesim standlarından ayrılarak  Air Blow havalandırma kanallarının olduğu bir standa geçtik. Görevli abiye tüm merak ettiklerimizi sorduk. Air Blow'ların havalandırmalarda kullanıldığını, aynı zamanda fan dediğimiz havalandırma işlemlerini yaptığını, havanın basınç sisteminden yararlanılarak yapıldığını, buğday silolarında hareket sağlamada da kullanıldığı öğrendik. Daha sonra çalışma akışını izledik.
 
Buradan yine hava basıncı kullanılarak ürünlerin taşınmasını sağlayan sistemlerle ilgili farklı bölümleri gezdik.
 
 Burada görevlilerden, hatta mühendislerden aktarma, boşalma iletin gibi konuları yapan sistemleri inceledik.
Gördüğünüz gibi Demir, bıkmadan usanmadan soruyor, onlarda Demir'in anlayacağı şekilde anlatıyorlar. Ben acıktım ve de yoruldum. Sizi konularla sıkmamak için mümkün olduğunca kısa tutuyorum. Tüm gezdiklerimi yazsam,  yorulduğum ve acıktığım noktasında bana hak verirdiniz diye düşünüyorum. Bir molaya ne dersin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder