16 Nisan 2014 Çarşamba

Manidar Sorular


Oğlumun fotoğraftaki yüz ifadesi 'Ben de astronot olabilir miyim?' sorusuna verdiğim yanıtlar neticesinde böyle oldu. O halde soralım;
Daha kaç kuşak bu sorularla büyüyecek?
Daha kaç kuşak çocuğun astronot olmak yalnızca hayallerini süsleyecek?
Ben çocukken İngilizce kitaplarımızda Amstrong ve Aldrin'in ayda yürüyüşünü okurduk ve hayal kurardık. Oğlumda bu sergideki astronotlara bakıyor ve o da hayal kuruyor. Ben kurmuştum olmadı, oğlum aynı hayalleri kuruyor, olmayacak toruna bakacağız artık...
Ne zaman ülkemin insanları bu alanlarda bir şeyler yapmaya başlayacaklar?
Kaç kuşak sonraki bir anne çocuğunun hayalinin gerçekleşebileceğini umut edecek.
Kimler astronot olabilir? açıkladım oğluma.
Sonra Buket Uzuner'in biyografisini hatırladım. Çocukken astronot olmak istemiş, şimdi çok iyi bir yazar.
Kim bilir oğlum da bir gün bu hayallerini yazar.
Amstrong and Aldrin walked on the moon in 1969.
When will  walk our children on the moon? When...
Kavm-i Türk 45 yıl olmuş.
Saygılarımla...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder