31 Mayıs 2013 Cuma

Neye Niyet Neye Kısmet

       Dün Demir, ablası ve ben alışverişe çıktık. Demir'in doğum günü yaklaştı. Okul arkadaşlarından yaz doğumlu olanlarla birlikte bir parti yapılacak. Hem Demir'in hem de arkadaşlarının hediyelerini alalım dedik. Ama öyle acıkmışız ki hediyeleri sonra alırız diyerek kendimizi Kırkpınar Lokantasına zor attık. Siparişlerimizi verdik. Çalışan ablaların hepsi çok tatlı kızlar. Demir'e aşçı şapkasını taktılar. Hemen boyama sayfalarını verdiler. Demir siparişler gelene kadar bir resim boyadı.

 
 Bir köşeye belleten koymuşlar, boyama bitince çalışan ablalardan biri Demir ile beraber resmi götürüp astılar. Ne yediğimize gelince ciğer tavası ve köfteleri güzel. Karışık meyve kompostoları soğuk ve tazeydi. Yemekten sonra çaylarımızı içerken Demir ikinci resmini de boyadı ve onu da astılar.

AVM kapanmadan alışverişe başlasak iyi olur düşüncesiyle koşar adım Armağan oyuncağa geçtik. Hediye paketlerini yaptırdık. Arkadaşının oyuncağını Demir seçti. Ablası çaktırmadan onun hediyelerini de paketlettirdi. Oradan çıkınca şampuan alalım diye bir mağazaya girdik. Aradığımız şampuan olmayınca ben neyse şöyle bir bakalım dedim. Bizinkiler ben bakarken biraz oyalandılar. Bakalım derken fazla bakmışım ki şunları almışım.

 
 L'oreal yüz temizleme jeli, Maybelline Dream Fresh, , Flormar Blush On şeftali tonunda, Maybelline Eyestudio, Pastel Oje pembe, Maybelline Rocket Volum Express, Essence Eyeshadow yeşil ve sarı tonlarında, Essence pembe ruj, Essence şeftali tonu ruj

 
L'oreal True Mach pudra
 
Şaka gibi değil mi? Şampuan alacaktım, aradığım marka olmayınca kadına özgü alışveriş sendromuyla bunları almışım. Biz kadınlar böyleyiz herhalde, en azından ben öyleyim. Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder