9 Kasım 2013 Cumartesi

Kitaba Doyduk

3 Kasım Cumartesi Beylikdüzü Tüyap'taydık. Hani derler ya 'İğne atsan yere düşmüyor.' fuarın ilk günüydü ve hakikaten öyleydi.
İlk durağımız Gün Işığı kitaplığıydı. Yazar Behiç Ak'ın iki güzel kitabını aldık.
 
 
Kitaplar: Bizim Tombiş Taştan Hiç Anlamıyor ve Benim Bir Karışım
 
 
Çok eğlenceli kitaplar, Demir çok beğendi. İkisini de bu hafta tekrar tekrar okuduk. Anlatım çok akıcı ve klasik çocuk öyküleri gibi değil. Okuyanda bir tat bırakıyor.
 
 
Demir'in seçtiği diğer kitap ise Buz Devri sanal gerçeklik kitabı. Okurken bir kurulum CD sini bilgisayarınıza yerleştirip kurulum yazılımını çalıştırıyorsunuz. Sonra kitapta verilen kartları bilgisayarınızın kamerasına tutuyorsunuz. Böylece okuyucu ile film karakterleri bir araya getiriliyor.
 
 
Crash ve Eddie ile karda oyun oynuyorsunuz. Manny ile buzdan bir labirentte dolaşıyorsunuz.
 
 
Farklı yayın stantlarını inceleme fırsatımız oldu. Penguen yayınları en renkli standa sahipti.
 
 
Bugün imza günleri vardı. Penguen severlere duyurulur...

 
Hayykitap Çocuk yayınlarının kitaplarına göz attık.

 
Bu sıtanttaki kitap dizilimi hoşumuza gitti. Bu dizimi yapan kişinin emeğine saygıdan paylaşmak istedim.
 
İnsan bu kadar kitap görünce bir süre sonra ben neredeyim, sanırım burası kitaplar ülkesi, demeye başlıyor. Çoook kitap vardı çoook. Ne güzel ve ne saadetli...


Demir Taşi ve Bon Bon kitaplarını inceliyor. Buradan doğru Tudem Yayınlarına gidiyoruz. Görevlilerden kataloglarını alıp bu yıl yeni çıkan kitaplara bakıyoruz.


                                   
 
Tudem, bazı kitapların kısa ve küçük kitap formatında tanıtımlarını hazırlamış. Görevliler bunları da veriyorlar. Ne hoş... Çiğdem Gündeş'in imza günü...
 
 
 
Kitaplarımızı alıp sıraya giriyoruz. Yazar kitaplarını imzaladıktan sonra buradan ayrılarak, Yapı Kredi Yayınlarına gidiyoruz.
 
 
Yazar Sara Şahinkanat ile resimleyen Ayşe İnan Arıcan imza günündeydiler. Demir kitaba doyduktan sonra sıra bana geldi. Benim standım Türk Tarih Kurumu'nun standı oldu. Bunlarda benim aldıklarım.



 
 Son iki gün, mutlaka gidin derim. Bir çok yayın evi % 20 -% 30 indirim yapmış.
Görüldüğü gibi kitaba doyduk. Giderseniz size de şimdiden afiyet olsun.
http://kumtanesiyiz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder